جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

افزودن تصویر از فضای اختصاصی

مراسم افتتاحیه طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان مراسم افتاحییه چهاردهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان ماهان روز چهارشنبه 28 اسفند 92 ساعت 8.30 با حضور تعدادی از مسئولین و هنرمندان این شهر ،رئیس ،مسئول امور جوانان،مسئول کانون غنچه ها و تعدادی از اعضای جوانان و غنچه های جمعیت هلال احمر ماهان در محل پست باغ شاهزاده ماهان برگزار گردید. علیرضا معین الدینی ریاست جمعیت هلال احمر ماهان در این مراسم ضمن تشکر از حضور مسئولین و سایرین و قدردانی از زحمات سرکار خانم خالقی مسئول امور جوانان و اعضای کانون جوانان این شعبه از آمادگی تمامی پست های امدادی و جوانان این شهرستان خبر داد.

وی ضمن تبریک سال نو گفت : جمعیت هلال احمر ماهان امسال نیز با دو پست مسافرین نوروزی در میدان ورودی شهر و باغ شاهزاده ماهان ،یک کشیک ادارای،یک پست ویژه امداد جاده ای و یک اکیپ سحاب آماده خدمت رسانی به مسافرین و مهمانان نوروزی می باشد.

همچنین معین الدینی با بیان اینکه شعار طرح امسال "بی گدار به جاده نزنید ظریف برانید"می باشد افزود این جمعیت بنر،بروشور و مسابقات ویژه ای مناسب با این طرح را آماده و چاپ نموده است که در اختیار مسافرین قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ماهان همزمان با سراسر کشور از 27 اسفند 92 آغاز به کار نموده است .

          

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۸
روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی