جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از اهدای 29250 سی سی خون توسط امدادگران وجوانان این جمعیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان ایستگاه سیار اهدای خون با شعار اهدای خون اهدای زندگی همزمان با هفته کرامت در جمعیت هلال احمر ماهان برپا شد.

 

به گفته ی ناصر نوری نسب در این امر خداپسندانه اعضای جوانان ، داوطلبان ، امدادگران،نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر ماهان به همراه  اقشار مختلف مردم این شهر و مسئولین برای زندگی بخشیدن به همنوعان خود شرکت کردند .

 

وی افزود : در این امر خداپسندانه جوانان ، امدادگران و مردم ماهان 29250 سی سی خون خود را برای زندگی بخشیدن به همنوعان خود اهدا کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۷
روابط عمومی


مسئول امداد جمعیت هلال احمر ماهان از کشته و مصدوم شدن دو  نفر در اثر واژگونی یک دستگاه  کامیون  در دو راهی محی آباد خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان محمود سعیدی اظهار داشت: براثر واژگونی یک دستگاه کامیون در دو راهی محی اباد در محور ماهان جوپار یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

سعیدی  گفت: اکیپ امداد و نجات جاده ای ماهان بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع حادثه به محل تصادف اعزام شد.

مسئول امداد جمعیت هلال احمر ماهان یادآور شد: فرد مصدوم  پس از رها ساری و انجام اقدامات اولیه  توسط اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شد.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۱
روابط عمومی