جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از اهدای 33750 سی سی خون توسط امدادگران وجوانان این جمعیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان ایستگاه سیار اهدای خون با شعار اهدای خون اهدای زندگی همزمان هفته هلال احمر در جمعیت هلال احمر ماهان برپا شد.

به گفته ی علیرضا معین الدینی در این امر خداپسندانه اعضای جوانان ، داوطلبان ، امدادگران،نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر ماهان به همراه  اقشار مختلف مردم این شهر و مسئولین برای زندگی بخشیدن به همنوعان خود شرکت کردند .

وی افزود : در این امر خداپسندانه جوانان ، امدادگران و مردم ماهان 33750 سی سی خون خود را برای زندگی بخشیدن به همنوعان خود اهدا کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۴
روابط عمومی

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از برگزاری طرح"جمعه، ایمان، ایمنی" در مسجد جامع ماهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حمعیت هلال احمر ماهان علیرضا معین الدینی اظهار کرد طرح آموزشی "جمعه، ایمان، ایمنی" با هدف بهرگیری از فضای معنوی نماز جمعه برای آموزش و کمک به آمادگی مردم در مواجهه با حوادث و بلایا همزمان با سراسر کشور در ماهان اجرا شد.

وی گفت: اعضای جوانان و امدادگران ماهان با حضور در مسجد جامع این شهر اقدام به برپایی ایستگاه سلامت، نمایشگاه تجهیزات امداد کردند.

معین الدینی برپایی کارگاه صعود و فرود و زدن تیرول را از فعالیت های تیم امداد و نجات کوهستان ماهان دانست و ادامه داد که در این برنامه که با استقبال گسترده جوانان و نوجوانان روبرو شد ، ضمن فرود و صعود اعضای جوانان و امدادگران ماهان ، به افراد علاقه مند آموزش فرود و صعود داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از بازدید مسئولین شهر ماهان خبر داد و گفت: مسئولین شهر ماهان ضمن بازدید از نمایشگاه تجهیزات امداد و نجات و کارگاه صعود و فرود این جمعیت در جریان فعالیت های جمعیت هلال احمر ماهان قرار گرفتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۲
روابط عمومی

 

مسئول امور جوانان ماهان :از برگزاری مراسم تجلیل از مربیان مهد غنچه های ماهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان به مناسبت هفته بزرگداشت معلم مراسم جشنی در کانون غنچه های هلال احمر ماهان (مهد و پیش دبستانی آرمین ) برگزار شد.

طاهره خالقی ضمن تبریک هفته ی بزرگداشت معلم به تمام معلمان بویژه مربیان غنچه های هلال احمر ارزش نهادن به مقام معلم را گامی کوچک در قدرانی از تلاش بی وقفه و خالصانه معلمان دانست و افزود:،باتوجه به نقش والای تربیتی معلمان در  رشد و پرورش فکری کودکان در جامعه ، باید زمینه قدرانی و تشکر از این عزیزان به طور شایسته فراهم گردد.

وی اجرای سرود و نمایشنامه توسط غنچه ها، اجرای مولودی و تشکر و قدرانی از مربیان غنچه ها را برنامه های این جشن اعلام کرد و گفت : در پایان مراسم از غنچه های نمونه در طول سال تحصیلی با اهدای جوایزی قدرانی شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۷
روابط عمومی

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان از اجرای مسابقات شهرستانی طرح دادرس دانش اموزان مدارس این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان مسابقات شهرستانی طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در سوانح)  دانش اموزان مدارس ماهان در یازدهمین و دوازدهمین روز از اردیبهشت ماه برگزار شد.

طاهره خالقی گفت: در این مسابقات 84 نفر از دانش اموزان مدارس ماهان در آیتم های احیای قلبی ریوی (CPR)، اطفای حریق ، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، چادرزنی و پناه گیری با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به رقابت تنگاتنگ این دانش آموزان وآمادگی خوب آنان برای حضور در مسابقات استانی از انتخاب مدرسه  پسرانه نمونه دولتی شهید مهدوی و مدرسه دخترانه سیدالشهدا به عنوان رتبه برتر بر اساس مجموع امتیازات خبر داد و افزود : این تیم های برگزیده  به مسابقات مرحله ی استانی اعزام خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۹
روابط عمومی

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از همکاری اعضای این جمعیت در پاکسازی محیط زیست باغ شاهزاده ماهان و برپایی ایستگاه سلامت در آن محل به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان، همزمان با هفته سلامت روز جهانی زمین پاک به همت بخشداری ماهان، محیط زیست اطراف باغ شاهزاده ماهان پاکسازی شد.

 علیرضا معین الدینی از همکاری جوانان، امدادگران، غنچه ها و اعضای شاخه دانش آموزی این جمعیت در پاکسازی محیط زیست اطراف باغ شاهزاده ماهان خبر داد و افزود: در این برنامه مسئولین شهر ماهان و تعداد زیادی از دانش آموزان حضور داشتند.

وی تاکید کرد:محیط زیست میراث ما برای نسل ها آینده است و ما باید با فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ کاهش تولید زباله این میراث را به آیندگان منتقل کنیم.

معین الدینی از برپایی چادر سلامت در حاشیه پاکسازی محیط زیست در باغ شاهزاده ماهان خبر داد و گفت: در این ایستگاه سلامت خدمات فشار خون و تست قند خون به مسافران و مردم ارائه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۱۴
روابط عمومی

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از برگزاری طرح کمپین ملی محله عاری از اعتیاد در ماهان با حضور نماینده فرماندار و مسئولان شهر ماهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان  علیرضا معین الدینی اظهار کرد: طرح کمپین ملی محله عاری از اعتیاد با حضور نماینده فرماندار و مسئولین شهر ماهان، اعضای جوانان، دانش اموزی و غنچه های این جمعیت برگزار شد.

وی افزود: این طرح در روزهای ششم و هفتم در باغ شاهزاده ماهان،پارک آستانه شاه نعمت الله ولی و میدان مرکزی شهر ماهان اجرا شد.

معین الدینی از ساخت ماکت "سیگار دشمن انسان" و پلاکارد "سیگار نکشید"، توسط اعضای جوانان این شعبه خبر داد و افزود: در این ماکت نقش سیگار به عنوان عامل اصلی به ورطه کشیدن زندگی انسان معرفی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان یادآور شد: طرح و ایده ساخت و اجرای این ماکت توسط مسئول امور جوانان این شعبه ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: بروشور "نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد" توسط واحد جوانان این شعبه طراحی و در پارک آستانه شاه نعمت الله ولی،باغ شاهزاده،میدان امام و بین کسبه ماهان توزیع شد.

اهدا گل در عوض سیگار

معین الدینی تاکید کرد: با تشویق جامعه و فرهنگ سازی می توانیم جامعه به سوی محله عاری از اعتیاد سوق دهیم.

وی افزود: برای تشویق افراد به ترک سیگار شاخه های گلی تهیه و در عوض دریافت سیگار به افراد اهدا گردید.

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۰
روابط عمومی