جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است


به مناسبت فرا رسیدن یلدا بلند ترین شب سال مهد غنچه های هلال احمر ماهان ( مهد کودک آرمین) اقدام به برگزاری مراسم جشن یلدایی در محل این مهد نمود. در این مراسم ضمن چیدن کرسی برنامه هایی متفاوتی شامل قصه گویی ،شعر  خوانی ، آشنایی غنچه ها با آیین شب یلدا و ... اجرا گردید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۷
روابط عمومی

آموزش غنچه ها


کانون غنچه های مهدکودک آرمین اقدام به برگزاری آموزش های دواطلبانه برای غنچه های این کانون نمود .در این آموزش ها که توسط خانم کاربخش مسئول کانون غنچه های ماهان ارائه گردید اصول ایمی در منزل ،مهد کودک و در زلزله آموزش داده شد . شایان ذکر است که همچنین غنچه ها با مانکن  CPR  و نحوه تنفس آشنا گردیدند .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۳:۲۰
روابط عمومی

آموزش ایمنی در زلزله


به مناسبت روز ایمنی و زلزله اعضای داوطلب واحد خواهران  ماهان اقدام به برگزاری مانور فرضی زلزله و آموزش ایمنی در زلزله در مدرسه روحی قناتغستان نمود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۲:۱۸
روابط عمومی


مانور آزادی


همزمان با پانزدهمین مانور سراسری (زلزله و ایمنی)کانون جوانان واحد خواهران ماهان اقدام به برگزاری مانور زلزله در مدرسه آزادی این شهر نمود.

در این مانور که باحضور مسئولین شهر ماهان از جمله ریاست آموزش و پرورش، حراست اموزش و پرورش ،مسئول نیروی انتظامی ماهان،نماینده امام جمعه و ...برگزار گردید اکثر فعالیت هایی نظیر آموزش،بانداژ و حمل مصدوم بر عهده ی پیشاهنگان عضو جمعیت ماهان بود همچنین در این مانور اعضای کانون غنچه های هلال احمر ماهان نیز حضور داشتند .

شایان ذکر است که در پایان مانور جناب اقای زمانی ریاست محترم آموزش و پرورش ماهان از زحمات بی شائبه ی اعضای جمعیت هلال احمر ماهان و پیشاهنگان این جمعیت تشکر و قدر دانی نمودند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۳:۴۵
روابط عمومی

بازاموزی اسکان اضطراری


دوره ی بازآموزی یک روزه اسکان اضطراری ویژه اعضای خواهر واحد جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ماهان صبح امروز  مورخه ی 92/09/05 آغاز گردید.

این دوره توسط اعضای باشگاه امد اد گران واحد  خواهران  جمعیت هلال احمر ماهان به مربیگری خانم مطهره بدخشان در محل این جمعیت در حال برگزاری می باشد .


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۱
روابط عمومی

مراسم در مظلومیت خورشید



مراسم سوگواری شعر عاشورایی(در مظلومیت خورشید)  توسط انجمن شعر  ماهان و با همکاری جمعیت هلال احمر ماهان د ر مورخه ی 92/09/01 در محل سالن اجتماعات شهدای ماهان در فضای کاملا بارانی برگزار گردید.در این مراسم که با حضور جناب آقای پور ابراهیمی نماینده محترم مجلس ،استاندار ،مدیر کل ارشاد ،مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان و مسئولین شهر ماهان بر پاگردید ارائه خدمات و پذیرایی بر عهده ی  جمعیت هلال احمر ماهان بود.

شایان ذکر است که د ر پایان مراسم جناب اقای پور ابراهیمی ، مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان و همچنین امام جمعه ماهان از حضور و فعالیت گسترده اعضا جمعیت ماهان در این مراسم تشکر و قدردانی نمودند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۳:۴۶
روابط عمومی