جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

 رئیس جمعیت هلال احمر ماهان در افتتاح اولین کانون دانش اموزی این شهرستان: هدف دانش اموزان برای عضویت در کانون های دانش اموزی باید احیای زندگی باشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان اولین کانون دانش آموزی این جمعیت با حضور 28 نفر در مدرسه نمونه دولتی هاجر این شهر به دست دانش اموزان افتتاح شد.علیرضا معین الدینی رئیس جمعیت هلال احمر ماهان در افتتاح این کانون با تاکید بر لزوم آموزش مداوم دانش آموزان در زمینه امداد و کمکهای اولیه افزود : «دانش آموزان در فراگیری آموزش های امدادی باید به این نکته توجه کنند که با فراگیری این آموزش ها می توانند جان انسانی را نجات دهند و هدفشان نباید صرفا حضور در یک نهاد باشد » . وی وجود کانون های دانش آموزی را امری ضروری تلقی کرد و گفت : امیدوار است وجود این کانون ها در قلب مدرسه در آینده ای نه چندان دور جامعه را به سوی جامعه ای امدادگر رهنمون کند.
طاهره خالقی مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان ضمن تشکر از همکاری های مثبت مدیریت مدرسه ی هاجر در اجرای برنامه های هلال احمر  به معرفی سازمان جوانان ، اهداف و برنامه های کانون های دانش آموزی پرداخت. وی طرح دادرس را یکی از اقدامات خوب سازمان جوانان برای تربیت دانش اموزانی امدادگر دانست و از دانش آموزان خواست که ضمن فراگیری آموزش های لازم برای حضور هر چه قوی تر در این مسابقات آماده شوند . در پایان این مراسم دبیر کانون و اعضای شورای اجرایی توسط دانش آموزان انتخاب شدند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
روابط عمومی

نظرات  (۲)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۰ نفیسه میرزائی
ممنون از عکس های قشنگتون.
پاسخ:
خواهش می کنم
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۸ معظمه حسینی
خیلی جالب بود 
پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی