جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان، از برگزاری جشن و مانور زلزله به مناسبت هفته کودک و هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان، طاهره خالقی گفت: همرمان با روز جهانی کودک مراسم جشنی ویژه غنچه های این جمعیت در مرکز پیش دبستانی آرمین ماهان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم برنامه های شاد و متنوعی از جمله خواندن شعر با آهنگ، قصه گویی و نمایش اجرا شد.

خالقی اردوی یک روزه غنچه ها در باغ هزاردستان ماهان را یکی دیگر از برنامه های هفته کودک و هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی دانست و گفت: در این اردو برنامه های آموزشی و تفریحی متنوعی اجرا شد.

وی اذعان داشت: غنچه ها بعد از فراگرفتن آموزش های لازم در مورد زلزله ،اقدمات ضروری هنگام زلزله و نحوه پناه گیری در فضای باز، به اجرای مانور فرضی زلزله را در پارک پرداختند.

خالقی گفت:  در این اردو غنچه ها همچنین با تجهیزات امداد، آمبولانس، لوازم پزشکی، بانداژ و انواع حمل آشنا شدند.


تصاویر در ادامه مطلب 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۱۵
روابط عمومی

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان: از برگزاری اردوی یک روزه غنچه های هلال احمر ماهان به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان عید غدیر عید ولایت غنچه های این جمعیت این روز را گرامی داشتند.

طاهره خالقی مسئول امور جوانان ماهان گفت:  40نفر از غنچه های مهدکودک و پیش دبستانی آرمین ماهان با حضور در پارک شهدای این شهر در فضایی شاد و با نشاط با واقعه غدیر خم آشنا شدند.

وی افزود: در این اردوی یک روزه غنچه ها بعد از فراگیری آموزه های لازم در مورد عید غدیر خم، در ایستگاه نقاشی برگا شده در پارک، این واقعه عظیم را بر روی کاغذ ترسیم کردند.

خالقی یادآور شد:پاکسازی محیط زیست پارک، اجرای سرود و نمایش و... از جمله برنامه های اجرای شده به مناسبت عید غدیر توسط غنچه های این شعبه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۳
روابط عمومی


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از بازدید غنچه های این شعبه از آتش نشانی شهرستان ماهان به مناسبت روز آتش نشان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان علیرضا معین الدینی گفت:  همزمان با روز آتش نشان تعدادی از غنچه های این جمعیت از مرکز آتش نشانی ماهان بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح غنچه های جمعیت هلال احمر ماهان ضمن قدرانی از زحمات آتشانان این پایگاه به بازدید از تجهیزات خودروها پرداخته و با نحوه و چگونگی عملیات آتش نشانان در آتش سوزی ها و حوادث آشنا شدند



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۲
روابط عمومی

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از نجات کارگر  کارخانه  آرد ماهان از درون حفره 40 متری توسط تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان علیرضا معین الدینی گفت:این حادثه در تاریخ چهار مهر ماه به وقوع پیوست و طی آن یکی از کارگران انبار کارخانه آرد ماهان به درون چاه 40 متری ذخیره گندم سقوط کرد.

وی افزود : پس اطلاع از وقوع حادثه تیم امداد و نجات کوهستان این شعبه فراخوانده و سریعا به محل حادثه اعزام شد.

معین الدینی گفت : تیم اعزامی به محل پس از مشاهده و ارزیابی با توجه به گرفتار شدن فرد مذکور در گندم ها و احتمال فرو رفتن بیشتر و خطر مرگ سریعا اقدام به برپایی  کارگاه فلاشین زوک نمودند.

وی تصریح کرد :عملیات نجات گرفتار به مدت دو ساعت و با تلاش هفت امدادگر و نجاتگر انجام شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۲
روابط عمومی

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان از برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی در کانون غنچه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان طاهره خالقی گفت: غنچه های عضو این جمعیت با برپایی مراسم جشنی در پیش دبستانی آرمین ماهان به عرصه ی علم و ادب قدم نهادند.

وی افزود : این مراسم در چهارمین روز از مهر ماه برگزار شد.

خالقی یادآور شد : اجرای برنامه های موسیقی،معرفی هلال احمر ، نمایش از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰
روابط عمومی

همزمان با فرا رسیدن ایام پرفیض ذی الحجه مراسم دعای عرفه چهارشنبه اول مهر در ماهان برگزار شد

به گزارش رواط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان مراسم پر فیض دعای عرفه به همت هییت محبان ابا صالح المهدی و با همکاری امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان و حضور اعضای فعال این شعبه در محله وکیل آباد این شهر برگزار شد.

به گفته طاهره خالقی مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان در این مراسم روحانی علاوه بر قرائت دعای پر فیض عرفه، زیارت عاشورا نیز قرائت شد.

وی افزود : با همکاری هییت محبان ابا صالح المهدی وکیل اباد ماهان ، عصرانه در میان عاشقان اهل بیت توزیع شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۵
روابط عمومی