جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان از برگزاری مانور سراسری زلزله در 6 کانون دانش آموزی و غنچه های هلال احمر ماهان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان، طاهره خالقی اظهار کرد: هفدهین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار “مدرسه ایمن، جامعه تاب آور” همزمان با سراسرکشور و با هدف آموزش، ارتقای ظرفیت تحمل جامعه در  مواجهه با زلزله  احتمالی، پناه گیری و امدادرسانی به مصدومان  در مدارس ماهان برگزار شد.

وی افزود: این مانور های فرضی با همکاری واحد جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر ماهان، آموزش و پرورش و آتش نشانی این شهر و با حضور مسئولین اجرا شد.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان  با اشاره به اینکه این مانور با  هدف کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله بوسیله ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، ایجاد و ارتقای مهارتهای فردی و جمعی جوامع دانش آموزی و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله و استفاده کاربردی و عملی از آموخته های نظری دانش آموزان برگزار شد افزود:  قبل از اجرای مانور در این مدارس دانش آموزان به طور عملی  با راههای ایمنی در برابر زلزله در مدارس، انواع پناه گیری و امداد و کمک های اولیه در موقع زلزله آشنا شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۶
روابط عمومی

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از افتتاح 6 کانون دانش آموزی در مدارس ماهان و عضویت 257 دانش آموز در این کانون ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان، علیرضا معین الدینی اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش ماهان، 6 کانون دانش آموزی در مدارس دخترانه و پسرانه این شهر افتتاح شد.

وی افزود: با برگزاری انتخابات و انتخاب شورای اجرایی و دبیر کانون ها، 257 نفر از دانش آموزان این مدارس به کانون های دانش آموزی هلال احمر پیوستند.

معین الدینی با تاکید بر لزوم آموزش مداوم دانش آموزان در زمینه امداد و کمکهای اولیه تصریح کرد: تاسیس کانون های دانش آموزی می تواند اقدامی موثر برای فراگیر کردن آموزش های امداد و کمک های اولیه در جامعه باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۰۹:۲۶
روابط عمومی