جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

به گزاش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان حادثه ی واژگونی وانت بار در ورودی شهر ماهان در مورخه ی 93/06/30 به پایگاه امداد جاده ای این جمعیت گزارش و اکیپ امداد بالافاصله به محل اعزام گشتند .این حادثه یک  مصدوم و یک مورد فوت شده بر جای نهاد که مصدوم توسط ست نجات رها سازی و تحویل اورژانس 115 ماهان و فرد فوت شده هم تحویل امبولانس بهشت زهرا  گردید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۰
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان در مورخه ی 29 شهریور 93  حادثه واژگونی یک دستگاه سمند به پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت گزارش گردید. به گفته حسینی مسئول امداد  جمعیت ماهان این حادثه در ساعت 17.40 عصر رخ داد و5 مصدوم بر جای گذاشت که یکی از مصدومین با ست نیمه سنگین و سایرین به طور عادی رهاسازی و تحویل اورژانس 115 ماهان شدند 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۵۰
روابط عمومی

امدادگران و نجاتگران ماهان با اهدای خون خود به یاری هوطنان شتافتند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان در آستانه ی آغاز هفته دفاع مقدس تعدادی از امدادگران،نجاتگران و کارمندان جمعیت هلال احمر ماهان همراه با مردم این شهر و مسئولین در طرح اهدای خون این جمعیت حضور و به اهدای خون خود پرداختند. به گفته معین الدینی ریاست این جمعیت در این برنامه که به مناسب هفته دفاع مقدس برگزار گردید 36000 سی سی خون توسط مردم بشردوست ماهان و امدادگران اهدا شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۲
روابط عمومی


در مورخه ی 26 شهریور ماه ساعت20.45 گزارش واژگونی یک دستگاه پراید در جاده قدیم کرمان -ماهان به پایگاه امداد جاده ای ماهان اعلام  اکیپ امدادی ماهان شامل یک تیم 4 نفره بلافاصله به محل اعزام شد دو مصدوم حادثه توسط ست سبک رهاسازی  و در ساعت 21.50 تحویل اورژانس ماهان گشتند بالافاصله پس اتمام این عملیات گزارش برخورد یک دستگاه 405 و یک دستگاه کامیون  در ساعت 21.50 به اکیپ امداد ماهان اعلام و این اکیپ در قالب دو تیم 6 نفره با یک امبولانس و یک خودرو نجات به محل اعزام گردیدند 5 مصدوم این حادثه با استفاده از ست های سبک و نیمه سنگین رها سازی و به بیمارستان انتقال یافتند که متاسفانه یکی از مصدومین در حین اعزام به بیمارستان توسط اورژانس 115 فوت نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۴
روابط عمومی


کسب رتبه نخست مسابقات دو و میدانی شهرستان ماهان توسط جناب اقای معین کاظم پور را به ایشان و خانواده هلال احمر تبریک عرض می نماییم .


روابط عمومی و ریاست جمعیت هلال احمر ماهان


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۳
روابط عمومی


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان اردوی یکروزه آموزشی و تفریحی امدادگران و جوانان هلال احمر ماهان در منطقه سکنج ماهان برگزار شد. به گفته معین الدینی در این اردو
 با هدف بازاموزی مطالب و پویایی و نشاط اعضا برگزار و  تمریناتی از جمله اسکان اضطراری و کوهستان انجام شد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۱
روابط عمومی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۵۸
روابط عمومی


 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) جمعی از امدادگران و اعضای باشگاه امدادگران ماهان با حضور در نماز جمعه این شهر اقدام به جمع آوری مبالغی کمک نقدی برای مردم غزه کردند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۵
روابط عمومی


 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با تشیع پیکر دو شهید گمنام در شهر ماهان امدادگران و اعضای باشگاه امدادگران  جمعیت هلال احمر ماهان با حضور در این مراسم با ارمان های شهدا تجدید بیعت کردند این شهدا تا مزار شهدای ماهان تشیع و مراسم وادع با این دو عزیز در مراسم یادواره شهدای ماهان انجام شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۵
روابط عمومی