جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان مسابقات دو و میدانی سراسری شهرستان ماهان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد به گفته ی معین الدینی رئیس جمعیت هلال احمر ماهان امدادگران و نجاتگران این جمعیت نیز در این مسابقات حضور داشتند و اقای معین کاظم پور موفق به کسب رتبه نخست این مسابقات گشت 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۹
روابط عمومی


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی  دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات نجات در آوار توسط باشگاه امدادگران ماهان برگزار شد در این دوره خواهران عضو باشگاه امدادگران با نحوه ی عملکرد دستگاه های زنده یاب آشنا شدند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۰
روابط عمومی


امدادگران ماهانی آمادگی خود برای حوادث را در جاده نشان دادند


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان امدادگران و نجاتگران در مسیر بازگشت از مانور زلزله کرمان با حادثه  واژگونی یک دستگاه خاور در جاده قدیم کرمان به ماهان مواجه  شدند بالافاصبله پس از واژگونی خاور امدادگران خواهر و برادر وارد صحنه شده   و سه مصدوم حادثه سریعا توسط ست سبک رها سازی و مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شدند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۵
روابط عمومی

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور زلزله با حضور 25 غنچه جمعیت هلال احمر ماهان در مهد کودک آرمین ماهان اجرا شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور نمادین زلزله در مهد کودک آرمین این شهرستان برگزار گردید. به گفته خالقی مسئول امور جوانان این جمعیت غنچه ها علاوه بر اجرای مانور نمادین آموزش های مربوط به پناه گیری در زلزله را فرا گرفتند و با هلال احمر و تجهیزات آن آشنا گشتند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۱۰
روابط عمومی

همرمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی جمعیت هلال احمر ماهان اقدام به برپایی نمایشگاه دستاورد های  هلال احمر و ایستگاه سلامت ( تست قند خون و فشار خون در مسجد جامع این شهر  کرد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان معین الدینی رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از برپایی نمایشگاه دستاورد های هلال احمر توسط امدادگران  در مورخه ی 25 مهر ماه در مسجد جامع  خبر داد و افزود: علاوه بر  بر پایی این نمایشگاه ایستگاه سلامتی نیز توسط اعضای جوانان این شهرستان در این محل برپا شد که حدود 100 نفر از نماز گزاران در این ایستگاه چک آپ سلامتی را انجام دادند . رئیس جمعیت هلال احمر ماهان حضور امدادگران و جوانان در صف نماز جمعه را از دیگر فعالیت های امروز دانست وخاطر نشان کرد : به مناسب این هفته دوره های آموزشی عمومی و تخصصی نیز در این جمعیت برگزار خواهد شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۶
روابط عمومی


زهرودی بخشدار ماهان صبح امروز ضمن بازدید از نمایشگاه دستاورد های جمعیت هلال احمر که به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی بر گزار شده بود  با نحوه ی عملکرد  ست های نجات آشنا شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان صبح روز جمعه 25 مهر ماه سال جاری زهرودی بخشدار ماهان از نمایشگاه دستاورد های هلال احمر و ایستگاه سلامتی که به مناسب هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در مسجد جامع ماهان برگزار شده بود بازدید و از نزدیک با نحوه ی عملکرد ست های نجات آشنا شد زهرودی در این بازدید از زحمات امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر قدردانی و نقش امدادگران در حوادث را ضروری تلقی کرد وی پس از بازدید از نمایشگاه با مراجعه به ایستگاه سلامت چک آپ سلامت را انجام داد .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۰
روابط عمومی


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان به مناسبت هفته کودک و روز جهانی کودک غنچه های ماهانی با حضور در آموزش و پرورش این شهر با رئیس و مسئولان اموزش و پرورش دیدار کردند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۴
روابط عمومی



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با هفته و روز جهانی کودک غنچه های هلال احمر ماهان (مهد کودک آرمین)به اردوی نیم روزه  پارک شهدای ماهان رفتند به گفته خالقی مسئول امور جوانان این شهرستان برنامه های شادی از جمله قصه گویی ، بازی،نقاشی اجرای سرود و ... توسط کودکان و مربیان مهد اجرا شد وی افزود در ادامه برنامه غنچه ها با حضور در جمع سالمندان حاضر در پارک به اجرای سرود برای آنان پرداختند و از مدیر مهد آرمین به پاس تلاش بی وفقه اش در امر اجرای برنامه ها تشکر و قدرانی شد 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۵
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی امدادگران این جمعیت با حضور در مزار شهدای ماهان ضمن غبارروبی مزار مطهر شهدا با ارمان های این عزیزان تجدید بیعت نمودند  معین الدینی رئیس  این جمعیت اندازه گیری فشارخون سالمندان حاضر در پارک شهدای ماهان را از فعالیت های دیگر  جمعیت در اغاز این هفته دانست و افزود برنامه های دیگری از جمله اجرای مانور های امدادی،برپایی ایستگاه سلامت،برپایی نمایشگاه تجهیزات هلال احمر و شرکت  اعضا در نماز جمعه همزمان با این هفته توسط امدادگران و اعضای جوانان ماهان اجرا خواهد شد 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۴
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان در مورخه ی 21 مهرماه 93  حادثه برخورد یک دستگاه پژو 206 و  یک دستگاه پراید به پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت گزارش گردید. به گفته حسینی مسئول امداد  جمعیت ماهان این حادثه در ساعت 19.50 شب در محور هفت ماهان رخ داد و1 مصدوم بر جای گذاشت  که به طور سر پایی درمان شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۲
روابط عمومی