جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۲۷۷ مطلب توسط «روابط عمومی» ثبت شده است

مسئول امور جوانان ماهان از حضور اعضای جوانان و امداد گران این شهر در مراسم پیاده روی و غبار روبی گلزار شهدا ماهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با اغاز هفته دولت قبور شهدای ماهان با حضور مسئولین شهر ماهان و مردم عطر افشانی و گلباران شد.

طاهره خالقی از حضور گسترده اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر ماهان در مراسم پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدای ماهان خبر داد و افزود :این اعضا با حضور خود با ارمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید رجایی و باهنر تجدید بیعت کردند.

وی خاطر نشان کرد: حضور جوانان در این مراسمات سبب نزدیکی بیشتر آنان با ارمان های شهدا می شود و باعث ایجاد حس ارامش در آنان است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۱
روابط عمومی


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان با تاکید بر حفظ حریم و حدود ها در جمعیت هلال احمر ماهان افزود: باید جایگاه امدادگران در جمعیت مشخص و به آن اهمیت داده شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان جلسه هم اندیشی و هماهنگی اعضا جوانان و امداد واحد برادران و پرسنل این شعبه همزمان با اولین روز از هفته دولت برگزار شد.

ناصر نوری نسب در این نشست که در اولین روز از هفته دولت برگزار شد، هدف از این جلسه را شناخت بیشتر و بهتر اعضا و پرسنل و همکاری متقابل آنان بیان کرد.

وی تاکید کرد: در هلال احمر هم مانند هر خانواده ای یک سری حریم ها و حدود وجود دارد و باید جایگاه امدادگران در جمعیت مشخص و به آن اهمیت داده شود.

نوری نسب خاطر نشان کرد: امدادگران در هنگام ورود به جمعیت باید با اهداف این مجموعه آشنا شوند چون این امر سبب ایجاد مسئولیت پذیری و تعهد در آنان می شود.

وی افزود: بر گزاری جلسات هم اندیشی و بیان مشکلات باعث رشد و ترقی و ارائه خدمات صادقانه می شود که سبب ایجاد حس آرامش است.

در این جلسه مشکلات امدادگران و نجاتگران و پرسنل بررسی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۳
روابط عمومی


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از اهدای 29250 سی سی خون توسط امدادگران وجوانان این جمعیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان ایستگاه سیار اهدای خون با شعار اهدای خون اهدای زندگی همزمان با هفته کرامت در جمعیت هلال احمر ماهان برپا شد.

 

به گفته ی ناصر نوری نسب در این امر خداپسندانه اعضای جوانان ، داوطلبان ، امدادگران،نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر ماهان به همراه  اقشار مختلف مردم این شهر و مسئولین برای زندگی بخشیدن به همنوعان خود شرکت کردند .

 

وی افزود : در این امر خداپسندانه جوانان ، امدادگران و مردم ماهان 29250 سی سی خون خود را برای زندگی بخشیدن به همنوعان خود اهدا کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۷
روابط عمومی


مسئول امداد جمعیت هلال احمر ماهان از کشته و مصدوم شدن دو  نفر در اثر واژگونی یک دستگاه  کامیون  در دو راهی محی آباد خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان محمود سعیدی اظهار داشت: براثر واژگونی یک دستگاه کامیون در دو راهی محی اباد در محور ماهان جوپار یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

سعیدی  گفت: اکیپ امداد و نجات جاده ای ماهان بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع حادثه به محل تصادف اعزام شد.

مسئول امداد جمعیت هلال احمر ماهان یادآور شد: فرد مصدوم  پس از رها ساری و انجام اقدامات اولیه  توسط اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شد.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۱
روابط عمومی

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان از برگزاری دوره بازاموزی طرح دادرس(دانش اموزان آماده در سوانح) در ماهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان طاهره خالقی گفت:دوره بازاموزی دادرسان خواهر ماهان با حضور 14 نفر از اعضای  تیم برگزیده شهرستانی در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از 20 خراد آغاز و تا پایان تیر ماه دادمه دارد.

وی خاطر نشان کرد:در این دوره کمک‌های اولیه شامل احیای قلبی‌تنفسی، بانداژ، آتل‌بندی، حمل مصدوم و پناه‌گیری در مواقع خطر مانند زلزله و اسکان اضطراری آموزش داده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۸
روابط عمومی


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از اجرای طرح خادم در مساجد و تکایا بخش ماهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان علیرضا معین الدینی اظهار کرد: طرح خادم ( خانواده آماده در مخاطرات) همزمان در سراسر کشور در بخش ماهان در حال برگزاری است.

وی افزود این طرح تاکنون در مساجد و تکایای شهر های ماهان،جوپار و محی آباد اجرا شده است.

معین االدینی گفت: در این طرح کمک‌های اولیه شامل احیای قلبی‌تنفسی، بانداژ، آتل‌بندی، حمل مصدوم و پناه‌گیری در مواقع خطر مانند زلزله، سرمازدگی و گرمازدگی و... توسط مربی امداد این جمعیت در مساجد و تکایا اموزش داده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۰
روابط عمومی


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از توزیع 40 سبد غذایی به ارزش 24 میلیون ریال در اجرای طرح همای رحمت توسط واحد داوطلبان این جمعیت در شهر و روستا های ماهان خبر داد.

علیرضا معین الدینی گفت:طرح همای رحمت هر ساله در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به نیازمندان و مستمندان آبرومند توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

وی بیان کرد:در این طرح نیازمندان و مستمندان توسط داوطلبان شناسایی و سبد کالا بدون مراجعه به جمعیت و درب منزل آنان تحویل می گردد.

معین الدینی یادآور شد: این سبد های غذایی توسط خیرین شهر ماهان تحویل هلال احمر و توسط داوطلبان این شعبه توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها شامل مرغ، برنج، روغن، قند و ... است.

 

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۶
روابط عمومی

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ماهان از نشست صمیمی اعضای جوانان این شعبه با امام جمعه این شهر خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان طاهره خالقی اظهار کرد: در ششمین روز از ماه مبارک رمضان نشست صمیمی اعضای جوانان این شعبه پیرامون ماه مبارک رمضان و برکات این ماه با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد محمد زاده امام جمعه ماهان با بیان برکات ماه مبارک رمضان و تاثیرات این ماه بر خود سازی گفت: جوانان باید از فرصت های ایجاد شده در ماه مبارک رمضان برای خود شناسی و خداشناسی بهره ببرند.

وی اظهار کرد: توجه به خدا و احترام به والدین مهمترین اصول در دین اسلام هستند که باید به آنها توجه زیادی کرد.

امام جمعه ماهان عدم احترام شایسته نسل جوان به والدین را از مشکلات اساسی جامعه دانست و افزود: با ید فرهنگ احترام به والدین در جامعه نشر یابد.

حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به فعالیت های شایسته جوانان و امدادگران هلال احمر در جامعه و حوادث ، جوانان هلال احمر را بهترین عامل فرهنگ سازی در جمعه معرفی کرد.

امام جمعه شهر ماهان با تاکید بر نقش مهم جوانان در ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه خواست نشست های صمیمی وی با اعضای جوانان جمعیت هلال احمر ماهان به صورت ماهان برگزار شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۹
روابط عمومی

 


مسئول امور ماهان از برپایی ایستگاه سلامت و ایستگاه صلواتی به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) در مسجد جامع ماهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان طاهره خالقی اظهار کرد: همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مراسمی در مسجد جامع ماهان با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهر ماهان برگزار شد.

وی افزود: به همین مناسبت اعضای جوانان شعبه ماهان اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت در مسجد جامع ماهان کردند.

خالقی گفت: در این ایستگاه سلامت خدمات تست قند خون به 48 نفر و خدمات فشارخون به 110 نفر ارائه شد.

مسئول امور جوانان ماهان همچنین از همکاری اعضای جوان این شعبه در توزیع ناهار خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۵
روابط عمومی


ریئس جمعیت هلال احمر ماهان از عیادت اعضای جوانان و مسئول جوانان این شعبه از عضو جوان ماهان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان تعدادی از اعضای کانون آزاد ماهان به همراه مسئول امور جوانان این شعبه عصر سه شنبه  یازدهم خرداد ماه با حضور در بیمارستان شفا کرمان از عضو جوان این جمعیت عیادت و با خانواده وی همدردی کردند.

علیرضا معین الدینی گفت: این عضو کانون آزاد ماهان دو هفته قبل در اثر عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: وی پس از طی مراحل درمانی بهبود نسبی خود را بدست آورد و تا پایان هفته از بیمارستان ترخیص می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۵
روابط عمومی