جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۳
روابط عمومی


 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با رحلت جانسوز بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران اعضای واحدجوانان ماهان همراه با رئیس و مسئول امور جوانان این شعبه در مراسم سراسری معمار کبیر انقلاب شرکت نمودند و با برپایی ایستگاه های سلامت و صلواتی و کمک در اجرای مراسم با آرمان های امام راحل تجدید پیمان نمودند.

 

 

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۹
روابط عمومی


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان اکیپ های مختلف جمعیت هلال احمر ماهان در همایش سراسری پیاده روی این شهرستان که به مناسبت آزاد سازی خرمشهر برگزار گردید حضور یافتند.
به گفته معین الدینی رئیس این جمعیت این اکیپ ها شامل دو اکیپ امدادی از اعضا واحد امداد و نجات که مسیر پیاده روی را پوشش می دادند و دو ایستگاه سلامت ویژه خواهران و برادران از اعضای واحد جوانان و برپایی چند ایستگاه صلواتی در مسیر و محل گلزار شهدای ماهان می باشند.

این همایش در روز 2 خرداد به مناسبت ازادی سازی خرمشهر در مسیر 7 کیلومتری باغ شاهزاده ماهان تا گلزار شهدای این شهر  با حضور مسئولین و مردم برگزار گردید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۰
روابط عمومی