جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

مسئول امور جوانان ماهان از حضور اعضای جوانان و امداد گران این شهر در مراسم پیاده روی و غبار روبی گلزار شهدا ماهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با اغاز هفته دولت قبور شهدای ماهان با حضور مسئولین شهر ماهان و مردم عطر افشانی و گلباران شد.

طاهره خالقی از حضور گسترده اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر ماهان در مراسم پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدای ماهان خبر داد و افزود :این اعضا با حضور خود با ارمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید رجایی و باهنر تجدید بیعت کردند.

وی خاطر نشان کرد: حضور جوانان در این مراسمات سبب نزدیکی بیشتر آنان با ارمان های شهدا می شود و باعث ایجاد حس ارامش در آنان است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۱
روابط عمومی


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان با تاکید بر حفظ حریم و حدود ها در جمعیت هلال احمر ماهان افزود: باید جایگاه امدادگران در جمعیت مشخص و به آن اهمیت داده شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان جلسه هم اندیشی و هماهنگی اعضا جوانان و امداد واحد برادران و پرسنل این شعبه همزمان با اولین روز از هفته دولت برگزار شد.

ناصر نوری نسب در این نشست که در اولین روز از هفته دولت برگزار شد، هدف از این جلسه را شناخت بیشتر و بهتر اعضا و پرسنل و همکاری متقابل آنان بیان کرد.

وی تاکید کرد: در هلال احمر هم مانند هر خانواده ای یک سری حریم ها و حدود وجود دارد و باید جایگاه امدادگران در جمعیت مشخص و به آن اهمیت داده شود.

نوری نسب خاطر نشان کرد: امدادگران در هنگام ورود به جمعیت باید با اهداف این مجموعه آشنا شوند چون این امر سبب ایجاد مسئولیت پذیری و تعهد در آنان می شود.

وی افزود: بر گزاری جلسات هم اندیشی و بیان مشکلات باعث رشد و ترقی و ارائه خدمات صادقانه می شود که سبب ایجاد حس آرامش است.

در این جلسه مشکلات امدادگران و نجاتگران و پرسنل بررسی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۳
روابط عمومی