جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است


جناب آقای سجاد بنازاده امدادگر جمعیت هلال احمر ماهان


مشیت الهی بـر ایـنتعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت درگذشت پدر گرامیتان ، جانباز صبور و بسیجی آقای احمد بنازاده  را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .


روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۰۸
روابط عمومی

بازدید غنچه ها ی هلال احمر ماهان از محل جمعیت هلال احمر این شهرستان


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان غنچه های این جمعیت به مناسبت هفته هلال احمر از جمعیت بازدید و با ریاست جمعیت و مسئول جوانان این شعبه دیدار کردند.

در این دیدار معین الدینی ریاست جمعیت با حضور در جمع غنچه ها به صورت ساده اطلاعاتی در مورد هلال احمر در اختیار غنچه ها قرار داد که در پایان از این اطلاعات سوالاتی پرسیده شد و جوایزی به غنچه ها اهدا گردید.

شایان ذکر است که غنچه ها همچنین از بخش های مختلف جمعیت بازدید و از نزدیک با آن اشنا گشتند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۵۹
روابط عمومی

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با دومین روز از هفته بزرگداشت هلال احمر واحد جوانان حمعیت هلال احمر ماهان اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و  غرفه ی کتاب در محل مسجد جامع ماهان نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۵
روابط عمومی

 

همزمان با آغاز هفته هلال احمر نمایشگاهی از دستاوردهای جمعیت هلال احمر توسط واحد امداد جمعیت هلال احمر ماهان بر پا گردید.

به گفته معین الدینی ریاست این جمعیت این نمایشگاه ها با هدف آشنایی بیشتر مردم با تجهیزات امداد و نجات در روز های پنج شنبه 18 اردیبهشت و جمعه 19 اردیبهشت در محل های گلزار شهدا و مسجد جامع شهر ماهان دایر گشتند .در این نمایشگاه بخشی ابزار ها و تهجیزات امداد و نجات به نمایش گذاشته شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۴۵
روابط عمومی