جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر ماهان با حضور در همایش سراسری پیاده روی به اعتیاد پاسخ منفی دادند. این جوانان و امدادگران علاوه بر حضور در این همایش با نصب بنر ، پوستر و بخش بروشور نوجوانان و جوانان را به دوری از اعتیاد دعوت کردند.علیرضا معین الدینی رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از حضور گسترده اعضاء جوانان و امدادگران این جمعیت در همایش پیاده روی قدردانی کرد و از اجرای برنامه های دیگری از جمله کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع اعتیاد توسط واحد جوانان این جمعیت خبر داد .


تصاویر در ادامه مطلب 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
روابط عمومی

نظرات  (۱)

سلام بر ماهانی عزیزم
خداقوت
ان شاءالله همه ماهانی ها دور از اعتیاد باشن
آمیـــن
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی