جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

کودک 4 ساله با اقدام به موقع دو جوان امدادگر نجات یافت 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان علیرضا معین الدینی رئیس این شعبه از نجات جان دختر بچه 4 ساله توسط دو جوان امدادگر این شهرستان خبر داد.
وی گفت: شب گذشته در یک مهمانی خانوادگی دختر بچه 4 ساله هنگام خوردن شام به علت پریدن غذا دچار خفگی می شود و اقدام به موقع دو امدادگر جوان هلال احمر ماهان این کودک را از مرگ حتمی نجات می دهد.
معین الدینی افزود این دو امدادگر ابتدا با مخالفت خانواده برای انجام اقدامات اولیه روبرو شدند اما با اصرار و انجام مانور هایملیخ جان دختر بچه را نجات دادند.
معین الدینی یادآور شد این حوادث همیشه در هر خانواده ای ممکن است به وقوع بپیوندد پس لازم است افراد در زمینه امداد و کمک های اولیه آموزش های لازم را ببینند .
مصطفی کارگر و محمد امین نادرنژاد دو جوان امدادگر شهرستان ماهان هستند که از نوجوانی به هلال احمر پیوستند و بعد از سپری کردن دوره های امدادی اکنون به عنوان نجاتگر در فعالیت های جوانان و امداد جمعیت هلال احمر ماهان حضور دارند.

نظرات  (۲)

احسنت به امدادگران جوان ماهان
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۳ علیرضاکارگر
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت اعضای هلال احمر ماهان.
خانواده ستایش,کودک نجات یافته مهمانی ازجوانان جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر مینماید.
پاسخ:
سلام سپاس وظیفه هر امدادگر نجات جان انسان هاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی