جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان


رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از برگزاری مانور پدافند غیر عامل در مدارس شهر ماهان با همکاری آموزش و پرورش این شهر خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان، علیرضا معین الدینی اظهار کرد مانور زلزله به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در مدرسه شهید ایرانمنش ماهان با همکاری آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به زلزله خیز بودن استان کرمان تمام افراد باید با اقدامات قبل، حین و بعد از زلزله آشنا شوند و مانور زلزله بهترین راه برای آموزش عملی این اقدمات است.

معین الدینی با اشاره به اینکه دانش آموزان بهترین مروجین در جامعه هستند تاکید کرد: ارائه آموزش های امدادی در مدارس می تواند برای پیشگیری و مقابله با حوادث بسیار موثر باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از حضور تیم های کوهستان، اسکان اضطراری ، امداد و کمک های اولیه ، جستجو و نجات در آوار و پشتیبانی در این مانور خبر داد و افزود: اعزام تیم جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات مصدومین،  برپایی کار گاه تریاژ، برپایی کارگاه تیرول،  انتقال مصدومین با بسکت و سفره ی نجات از ارتفاع توسط تیرول،  انجام عملیات صعود و فرود ، برپایی اردوگاه اسکان اضطراری و  اطفائ حریق از جمله برنامه های اجرا شده در این مانور است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی