جمعیت هلال احمر ماهان

جمعیت هلال احمر ماهان
جمعیت هلال احمر ماهان در سال 1345در شهر ماهان توسط خیرین و کمکهای مردمی تاسیس شد.که هم اکنون دارای 80 امدادگر ، 120 نفر اعضای جوانان، 50 نفر داوطلب، 20 نفر عضو تیم امداد و نجات کوهستان که بصورت حرفه ای انجام وظیفه میکنند و دارای کانون های آزاد ،دانش آموزی و طلاب که با170 نفر عضو در حال فعالیت است.و این موسسه در حوزه های امدادونجات،جوانان ،داوطلبان و آموزش و پژوهش در حال فعالیت است.
نویسندگان

رئیس جمعیت هلال احمر ماهان از همکاری اعضای این جمعیت در پاکسازی محیط زیست باغ شاهزاده ماهان و برپایی ایستگاه سلامت در آن محل به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان، همزمان با هفته سلامت روز جهانی زمین پاک به همت بخشداری ماهان، محیط زیست اطراف باغ شاهزاده ماهان پاکسازی شد.

 علیرضا معین الدینی از همکاری جوانان، امدادگران، غنچه ها و اعضای شاخه دانش آموزی این جمعیت در پاکسازی محیط زیست اطراف باغ شاهزاده ماهان خبر داد و افزود: در این برنامه مسئولین شهر ماهان و تعداد زیادی از دانش آموزان حضور داشتند.

وی تاکید کرد:محیط زیست میراث ما برای نسل ها آینده است و ما باید با فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ کاهش تولید زباله این میراث را به آیندگان منتقل کنیم.

معین الدینی از برپایی چادر سلامت در حاشیه پاکسازی محیط زیست در باغ شاهزاده ماهان خبر داد و گفت: در این ایستگاه سلامت خدمات فشار خون و تست قند خون به مسافران و مردم ارائه شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی